späť na zoznam článkov

30 rokov úspechu s novým rebrandingom

Naša rodinná firma Banik a syn nedávno oslávila veľkolepé 30. výročie na trhu.

TODO

Naša rodinná firma Banik a syn oslávila 30. výročie

Naša rodinná firma Banik a syn nedávno oslávila veľkolepé 30. výročie na trhu. Pri tejto príležitosti sme usporiadali narodeninové podujatie, na ktorom sa zišlo takmer sto hostí, vrátane našich vynikajúcich zamestnancov, obchodných partnerov a predstaviteľov mesta.

Oslavou nás organizačne sprevádzala marketingová agentúra Promiseo, hosťom sa prihovárala skvelá moderátorka Radka Mazáková a program bol naozaj pestrý – od príhovorov a diskusií až po kultúrno-hudobné vystúpenia:

  • Centra voľného času Vranov nad Topľou
  • Folklórneho súboru Vranovčan
  • Viliama Kalmana - Drišľak

Jedným z najemotívnejších momentov bolo, keď Fero Baník st. rozprával o začiatkoch firmy a pripomenul nám, aký dlhý kus cesty sme prešli.

Rebranding pre nové výzvy

Súčasťou osláv nášho výročia bol aj významný krok vpred – rebranding našej značky. Po hĺbkových zákazníckych prieskumoch sme zistili, že mimo nášho domovského regiónu Vranov nad Topľou naša značka nemala dostatočnú rozpoznateľnosť. Preto sme sa rozhodli pre zmenu a vytvorili novú vizuálnu identitu, ktorá bude ľahko priradená našej spoločnosti – Banik a syn.

Prechod od modrej k žltej farbe symbolizuje našu otvorenosť k novým začiatkom a energiám. Naše nové logo, ktoré pozostáva z čiarok zobrazujúcich tok, reflektuje všetky technológie, s ktorými pracujeme:

  • tok vzduchu
  • tok tepla
  • tok energie

„Všetky písmená vrátane 'and' sa skladajú z čiarok. Zobrazujú tok. Všetky technológie, s ktorými pracujeme, sú tokom, teda prúdom vzduchu, tepla, energie, a navyše sú tokom k rodine a vytváraniu pohody domova.“ – povedal František Baník ml., ktorý prevzal riadenie firmy po svojom otcovi.

Hodnoty a zamestnanci

Naše firemné hodnoty – dôvera, spoľahlivosť, udržateľnosť a ľudskosť – sú základom všetkého, čo robíme a boli súčasťou aj eventu k 30. narodeninám, ktorý dokonale odzrkadľoval našu firemnú kultúru.

V každom projekte tieto hodnoty zohrávajú kľúčovú úlohu. Našim zamestnancom poskytujeme podrobný prehľad o hospodárení firmy a dbáme na to, aby boli rovnako hodnotovo nastavení. Ich spokojnosť je pre nás kľúčová, pretože veríme, že len spokojní zamestnanci môžu prinášať spokojnosť aj našim zákazníkom.

Budúcnosť

Tridsať rokov na trhu je len začiatok. S novou identitou a pevnými hodnotami sa tešíme na ďalšie výzvy a príležitosti, ktoré nás čakajú. Sme hrdí na to, že sme priekopníkmi v oblasti energeticky efektívnych technológií práve na Slovensku, a tešíme sa na ďalších 30 rokov.